Vision Board Workshop met Senayski Tarot

Eenmalig
Vision_Board_Workshop_met_Senayski_Tarot
  zondag 16 april 2023 09:30 - 12:30

Als Tarot Reader en super manifester heb ik ontdekt dat het creëren van Vision Boards super powerful is om dichterbij je doelen te komen. Een vision board helpt je om stil te staan waar je écht naar toe wil in je leven.

Wat is een vision board? Een vision board is simpelweg een moodboard, een collage van foto's en teksten die jouw dromen en doelen symboliseren. Denk hierbij aan je droomhuis, de reizen die je nog wil maken, het manifesteren van liefde of de pérfecte trouw(locatie), groei in jezelf, business goals... Alles kan en alles mag!

Tijdens de workshop leer je:

  • Hoe je duidelijke en specifieke intenties kan stellen voor je leven: we gaan samen* journalen!*
  • Hoe je afbeeldingen en woorden kan kiezen die resoneren met je doelen en verlangens
  • Hoe je je Vision Board kan gebruiken als dagelijkse herinnering en motivatie om je dromen te bereiken
  • Je verlaat de workshop met jouw persoonlijke vision board.
  • O ja, en als Tarot Reader sluiten we uiteraard af met een tarot/orakelkaartje :) !!

Praktisch

  • Waar: De Loft in Oostende!
  • Materiaal: Ik voorzie jullie van alle materialen die nodig zijn om het betekenisvol te maken (magazines, schaar, lijm, printer, papier...)
  • Inclusief: koffie, water, boterkoekjes
  • !Enkel raad ik jullie aan om jullie **eigen laptop** te voorzien zodat we makkelijk beelden kunnen browsen via Pinterest!

Plaatsen zijn beperkt tot 11 personen, wees er dus snel bij!

‘Schrik’ om alleen te komen? It's a safe space, maar feel free to bring a friend en krijg -10% op een online reading via mijn webshop (code krijg je tijdens de workshop)

XO

Şenay @senayski.tarot

 

 

Datumoverzicht (Evenementdetails)


  • zondag 16 april 2023 09:30 - 12:30

Powered by iCagenda